.

.

piątek, 8 czerwca 2018

Jak oddawać się nałogowi, to z przytupem.

Od wczoraj mam banana na buzi, a oczy takie jakbym się uraczyła jakimś odpowiednim trunkiem zawierającym tak zwaną moc procentów, albo jakbym się czegoś nawąchała. I w sumie to "nawąchała" nie odbiega daleko od prawdy, bo wciągam nosem zapach nowych książek.
Wczoraj wreszcie dotarł wyczekiwany przeze mnie kurier. Masę telefonów w obie strony zanim w końcu trafił pod właściwy adres. Już myślałam, że wyjdę z siebie, polecę na miasto i na środku ulicy rozpakuję tego busa, by dogrzebać się do mojej paczki. Tyle, że na ulicy go nie było. Stał sobie na parkingu za blokiem i spokojnie palił papieroska. Może chciał mi przedłużyć doznania wynikające z oczekiwania?
W każdym razie paczka przyszła taka biedna, poobijana, jakaś taka brudna. Ale moi rodzice jak już coś zapakują, to nie ma zmiłuj, nic nie ma prawa się zniszczyć. Mają już w tym wprawę. A do tego wszystko obłożone słodyczami. Coś dla ciała coś dla ducha ;).

Książki miały czekać do wakacji, ale nie wytrzymałam. Musiałam, bo aż mnie skręcało. Czytoholicy wiedzą o co chodzi w tym temacie. Moje zakupy, oraz kilka sztuk książek recenzenckich musiało przyjść już i natychmiast :D. Mężowi tłumaczyłam, że jak teraz książki przyjdą, to latem będzie mniej do zabrania, a mówiąc to za plecami tak zgrabnie skrzyżowałam paluszki :P. Hmm... pan mąż naiwnie uwierzył. A do wakacji i tak znów się uzbiera jakiś stos ;).
Cale szczęście, że Norwegia nie nakłada cła na książki, bo wtedy musiałabym chyba sprzedać..hmm.. samochód? mieszkanie? rodzinę?...a nieeee wszystko się jeszcze przyda :D.
W każdym razie teraz będzie czytanie, będzie uczta, będzie relaks, nie będzie...obiadu. Są słodycze, niech jedzą ;).
Oj tam , oj tam. Żona i matka będzie na relaksie. Jeszcze muszę skombinować wywieszkę na drzwi- NIE PRZESZKADZAĆ i będę w raju.

2 komentarze :

  1. Już się cieszę, ile będzie cudnych recenzji, u otulonej książką!

    OdpowiedzUsuń
  2. no to zacnego "molowania" w najlbliższym czasie pożyczam :)

    OdpowiedzUsuń